top of page

Fitness Group

Public·125 members

Ammerud Gimle på nett 2 desember 2023

13. okt. 2023 — ](] Nidaros Jets mot Gimle på nett 07/10/2023 for 2 for 7 døgn siden — Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen (SE!! ) ...

Hva som veier tyngst, er for så vidt uinteressant. Faktum er uansett at Mathias Eckhoff rår over en særdeles spennende gjeng. Ludvik Bergseng er eksempelvis en kar som synes å vokse minst et par centimeter for hver gang jeg ser ham. – Han er en smart spiller som er i ferd med å vokse inn i kroppen sin, sier Mathias Eckhoff. Gimle Basket - Om knappe 3t braker det løs i Fort... Begge guttene har slitt ut sin del med nett i Gimlehallen opp igjennom, og Endelig har Gimleguttene fått i gang en seiersrekke. Etter den imponerende seieren ... Nidaros Jets mot Ammerud på tv 2022 19 november 2023 - Insat 19. nov. 2023 — 10. 2023 for 2 for 8 døgn siden — (sport) Nidaros Jets mot Centrum Tigers på nett 23 23. sep. 2023 Gimle Kongsberg Miners Nidaros Jets Tromsø ... 4) Det er fint om klubbene tester fibernett og mikrofonkvalitet FØR BLNO-sendingene på TV2Play skal starte. 5) Hvis du vil lese om basketball i norske medier må du venne deg til å renne hodet i betalingsmuren. Faktisk er vel basket. no og denne bloggen de eneste gratistjenestene. AMMERUD BASKET Ny coach i Ammerud, Alexander Karlstad, er tydelig på ambisjoner og forventninger. «Gi oss tre år og tålmodighet», sier han og senker samtidig forventningene til seg selv og laget: «Denne første sesongen blir tøff». Fyllingen mot Gimle på nett 29/11/2023 for 3 døgn siden — Fyllingen mot Gimle på nett 29/11/2023 10. nov. 2023 — 2023 — Nidaros Kongsberg Miners – Ammerud og Gimle – Centrum Tigers var klare som ... Det er en tittel som kunne vært brukt om mange lag i år. Jørgen Odfjell var solid for Gimle i 22/23, men flytter sørover i Europa mens Etienne Aspevik (t. h. ) flytter littv kortere, fra Oppsal til Frøya. (Foto: Marianne Stenerud) –I fjor var det importene som styrte skuta, sier Frode Ramberg som er BLNO-debutant som trener. I år det snarere nordmann på benken og nordmenn på banen som skal styre importene. Valen Tejada, Christopher Dalland, Jørgen Lamo – bra navn! Jeg kommer til å følge godt med på Etienne Aspevik som på landslaget som U16-spiller var litt for beskjeden. [I DAG==] Nidaros Jets mot Ammerud 19 november 2023 - Insat 19. nov. 2023 — Gimle lørdag, fullførte Nidaros Bærum mot Centrum Tigers på nett... [FOTBALL*] Bærum mot Gimle på nett 21 oktober 2023 7. 2 7. 2023 ... Det er nesten som om Cirkus Arnardo har kommet til by’n der Hallvard er den store attraksjonen. Nåvel, han er så mye mer enn det, og jeg krysser mange fingre for at dette skal være bra både for ham og Gimle. Men jeg liker mye mer enn dette. Auduns stil på benken, Mikkels kroppsbeherskelse og balanse, Kristoffers fandenivoldske jobbing, Milovans basketintelligens. Kanskje blir det tøffere å gå hele veien i år. (Og jeg setter IKKE penger på det). KONGSBERG MINERS «It ain’t over till the fat lady sings», eller før Stein Erik er ferdig på telefonen. Da jeg var på Den Store Trenerhelgen, registrerte jeg stadig vekk Stein Erik med telefonen til øret – langt borte i andre enden av P-plassen. Det vil ikke overraske meg om det var de siste brikkene som skulle på plass for Miners før sesongstarten. Fyllingen er helt der oppe i favorittsjiktet, og før en eneste kamp er spilt er det kanskje ikke noe dårlig tips. Så får vi se om det rakner, eller om Calix endelig har sydd sammen et vinnerlag. (Og som vanlig kommer vel Bouna i sluttspillet? ) GIMLE BASKET Man setter ikke penger på lag i BLNO, i hvert fall ikke om man selv er involvert i basketball. Det er ulovlig, uønsket og på alle måter bannlyst. Men OM det hadde handlet om et veddemål, ville oddsen være ekstremt lav på et nytt mesterskap til Gimle. Jeg har vondt for å se at laget er særlig svekket. Fyllingen Gimle på nett 29 november 2023 29. okt. 2023 — Ammerud Bærum på tv 14 november 2023 - Salternative Spa for 4 døgn siden — for 1 døgn siden — [PÅ NETT<<<] Kongsberg Penguins Ammerud på tv 26 ... Alexander vet veldig godt at det som venter ham og spillerne i BLNO er noe helt annet enn en U16 NM-finale. Og selv om jeg ikke kjenner Alexander godt nok har han hele veien vært nysgjerrig og åpen for impulser utenfra. Denne første BLNO-sesongen blir som en slags eksamen. Det blir en spennende miks av rutine og talent når Mustapha Dibba og Eric Gilchrese skal dele sine erfaringer med tenåringene. Ammerud Gimle på live 2 desember 2023 for 24 minutter siden — 2023 — (DIREKTESENDT TV<<<<) Gimle Ammerud på nett 5 november 2023 for 7 døgn siden — Centrum Tigers Gimle på nett 29 oktober 2023 ... Hans evne til å bygge relasjoner og lag er kanskje ikke unik, men den er spesiell nok til at Centrum fremstår som et kollektiv, og ikke bare en samling av individualister. Johannes Dolven har i hvert fall fokus! Han blir nok en gang helt sentral, og viktig for Centrums prestasjoner. (Foto: Marianne Stenerud). Tigers mønstrer et lag med mange spennende ansikter, og her er det mange å like. Jeg innrømmer at Sivert Wærstad Nordheim er en av dem jeg liker aller best etter at jeg «oppdaget» ham for noen år siden. En usedvanlig dyktig, rolig og smart kar. Så gjør det selvfølgelig ikke noe at Anders Nymo er tilbake på et BLNO-lag. Jeg fulgte ham til Menlo, California for mange år siden. Nå slipper jeg å dra lenger enn til Vulkan, Oslo for å få en klem. Nidaros Jets mot Ammerud på tv 19 november 2023 19. nov. 2023 — Ammerud på nett 8 oktober 2023 8. 2. Centrum Tigers Gimle på nett 29 oktober 2023 Direktestrømmin 29. okt. 2023 — Fyllingen ... [[se på nettet###]] Kongsberg Penguins Centrum Tigers på for 2 døgn siden — 201416:00Tromsø StormGimle BBK75 - 96 søndag07. 201416:00Tromsø StormAmmerud Basket73 - 64 søndag14. 201416:00Tromsø StormAsker Aliens76 - 74 ... [Se!] Gimle mot Ammerud på tv 5 november 2023 - Warriors Inc. 5. nov. 2023 — Gimle mot Ammerud på tv 5 november 2023 [[[DIREKTESTRØMMING=]((((]] Gimle Centrum Tigers på nett 4 nSe Gimle – Centrum Tigers på TV og Live ... Jørgen Odfjell ut? Javel, men Hallvard Staff inn. Lars Espe til Fyllingen? Javel, men fortsatt med Mikkel Kolstad, Reidar Greve og Kristoffer Gjerde Sætren. Kanskje har Milovan Savic fått litt mer orden på knærne, og noen mener sågar å ha sett Magne Fivelstad i kulissene. Men rykter er rykter. I sum er dette mer enn nok, i hvert fall for meg. Jeg har fulgt Hallvards karriere såpass tett i så lang tid at jeg nødvendigvis er spent på hva han får til i Gimle. For å være ærlig, jeg begynner å bli drittlei av at han utelukkende «selges» som dunkekonge. Groruddalen | Ammerud-trener fornøyd tross tap 12. nov. 2012 — Nett på sak · Erik Stephansen · Hans Geelmuyden · Elin Ørjasæter AMMERUD: Ammerud tapte knepent 65-70 mot bergenslaget Gimle i Apalløkkahallen ... Gimle mot Ammerud på live 5 november 2023 5. nov. 2023 — noInternett: Kontakt ossE-utgave for abonnenter: eAdressa Jobb Ammerud Basket mot Gimle BK resultater & prognoser Ammerud Basket - Gimle BK- ... Fyllingen mot Gimle på live 29 november 2023 på nett for 3 døgn siden — Fyllingen mot Gimle på live 29 november 2023 på nett 29. nov. 2022 — 2023 — Fyllingen mot Nidaros Jets på (Live Norges Centrum Tigers mot ... Fyllingen Gimle på nett 29.11.2023 Strøm 6. okt. 2023 — Søndag tar Gimle imot Asker, mens Fyllingen skal til Oslo for å møte NГҐ er ogsГҐ onsdagens kamp mot Ammerud avlyst. FrГёyakampen utsattLes .

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page