top of page

Fitness Group

Public·21 members

Antwerp Oud-Heverlee Leuven kijken streaming 2 december 2023 TV

8:05OHL - Oud-Heverlee Leuven OHL - Oud-Heverlee Leuven · Tickets. Search ... Watch later. Share. Copy link. Watch on.OHL · OH Leuven · 28 feb 2023

Antwerp Oud-Heverlee Leuven kijken 2 december 2023 11 uur geleden — 23 dec 2022 — Bekijk live zonder advertenties! Geverifieerde en Legale Livestream. *Om te kunnen kijken moet je geld op je account hebben ... Antwerp vs Oud-Heverlee Livescore and Live Video ScoreBat is covering Antwerp vs Oud-Heverlee in real time, providing the live stream and live score of the match, team line-ups, full match stats, live match ... Oud-Heverlee Leuven Oud-Heverlee Leuven Fixtures, Results, Live Scores, Live Streams. « Vorige Antwerp vs OH Leuven · Proximus Pickx, Play Sports, Eleven Pro League 1, DAZN ... Oud-Heverlee Leuven Club Brugge kijken live 26 november 6 dagen geleden — Antwerp FC RAFC zo 30 jul 1 - 0 CER Cercle Brugge KAA Gent Oud-Heverlee Leuven Elene-Grotenberge kijken stream 31 okt 2023 — Livestream Oud ... Het is enkel mogelijk om een factuur op te maken wanneer de betaling van je oplading al voltooid is. Wat bij verlies van cashlesskaart/abonnenment? Registreer je cashlesskaart via de Starnet Cashless App zodat je steeds beschikt over je kaartnummer (nummer beginnend met 07). Stuur een mailtje naar facturatie@ohl. be met vermelding van dit kaartnummer. Het financiële team zorgt ervoor dat het saldo wordt overgezet naar je nieuwe cashlesskaart/abonnement. Antwerp Oud-Heverlee Leuven kijken stream 2 december 11 uur geleden — Antwerp Oud-Heverlee Leuven kijken stream 2 december 2023 Stroom 19 jan 2020 — Oud-Heverlee Leuven Westerlo kijken 4 november 2023 Streamen ... U kan offline in het stadion aan onze oplaadpunten geld op uw kaart laten zetten of online via deze link. Wanneer start de abonnementencampagne? Als we play-offs spelen start de abonnementscampagne in de maand juni. Als we geen play-offs spelen start de abonnementscampagne in de maand april. Hoe werkt de voorrangsperiode bij play-offs als abonnee? Onze abonnees genieten van een voorrangsperiode bij play-offwedstrijden. Alle abonnementsplaatsen houden wij 1 week gereserveerd voor onze abonneehouders. Enkel u als abonnee kan dan een abonnement aankopen op uw vaste plek. Kan ik een factuur aanvragen van mijn abonnement(en)? Bij het afrekenen van uw abonnementen kan u aanduiden om een factuur aan te vragen. Wat zijn de prijzen voor een abonnement? Hieronder ziet u de aboprijzen van het seizoen 2023-2024. Kan ik een terugbetaling krijgen van mijn abonnementen? Neen. Wij werken niet met terugbetalingen van abonnementen. In uitzonderlijke gevallen kunnen wij bekijken of een compensatie mogelijk is. Gelieve hiervoor contact op te nemen met ticketing@ohl. be. Ik ben mijn abonnement verloren, wat nu? Indien u uw abonnement verloren bent, kan u een nieuwe kaart komen ophalen aan het secretariaat van het King Power at Den Dreef stadion tijdens onze ticketing openingsuren. Wij rekenen een kost aan voor de abonnementskaart van 5 euro. Oud-Heverlee Leuven Club Brugge kijken live 26 november 7 dagen geleden — Oud-Heverlee (also known as Leuven, OH Leuven or OHL) and Club STVV Antwerp kijken streaming 24 november 2023 2 dagen geleden — Homepage ... Bij de knop ‘toewijzen’ kan u accounts aanmaken en aan een ticket toewijzen. Minderjarigen (-18) hoeven geen mailadres of telefoonnummer in te geven. Opgelet, er verschijnt wel een venster om het in te vullen, maar deze mag u leeg laten. Bekijk hieronder de instructievideo. Wat zijn de openingsuren van het secretariaat? Het secretariaat is elke dag geopend van 10u tot 12u en van 14u tot 17u. Kan ik een factuur ontvangen van mijn kaartopladingen? Ja, bezorg je facturatiegegevens aan het oplaadpunt. Hoe kan ik een factuur aanvragen via het ticketingplatform? Bij het afrekenen van uw tickets kan u aanduiden om een factuur aan te vragen. U dient al uw bedrijfsgegevens in te vullen. Binnen een week zou u de factuur in uw mailbox moeten krijgen. Nog steeds geen factuur gekregen? Gelieve dan een mail te sturen naar facturatie@ohl. be. Kan ik een aangekocht ticket van plaats wijzigen? Ja. U kan zelf een aangekocht ticket van plaats wijzigen op ons ticketingplatform. Gelieve hiervoor de stappen te ondernemen die in volgende instructievideo geïllustreerd worden. Indien u uw plaats wijzigt naar een ander vak, kan het zijn dat u een prijsverschil moet betalen. Indien u uw plaats wijzigt naar een vak met een goedkoper tarief, kunnen wij geen terugbetaling voorzien. *Instructievideo hoe kan ik een aangekocht ticket van plaats wijzigen? * Kan ik een terugbetaling krijgen van mijn tickets? Wij werken niet met terugbetalingen van tickets. Royal Antwerp FC - - Oud-Heverlee Leuven live uitslagen Royal Antwerp FC Oud-Heverlee Leuven live uitslagen (en gratis live stream internet kijken), wedstrijdprogramma en resultaten start op 2 dec 2023 om 19:45 ... Aangezien wij tijdens de abonnementscampagne veel aanvragen krijgen vragen wij u om zeker een maand geduld te hebben om uw factuur te ontvangen. Heeft u dan nog steeds geen factuur gekregen? Gelieve dan een mail te sturen naar facturatie@ohl. be met de transactienummer in uw account op ons ticketingplatform. Kan ik een reeds aangekocht abonnement van plaats veranderen? Ja, maar hiervoor dient u langs te komen op het secretariaat. Wij moeten namelijk een nieuwe kaart afprinten. Indien u verhuist naar een vak met een hogere prijs dient u dit verschil ter plekke te betalen. Hiernaast rekenen wij ook een vaste kost aan voor de nieuwe kaart van 5 euro. Je kan online je abo van plaats wisselen voor een wedstrijd. Bekijk hieronder de instructievideo. Op uitwedstrijden kunnen tickets online worden aangekocht of aan het secretariaat van het King Power at Den Dreef stadion tijdens onze ticketingopeningsuren. U kan ook tickets verkrijgen via de supportersclubs. U kan ook een ticket kopen ter plaatse. Eigen vervoer naar het stadion is toegestaan. U kan ook via een supportersclub met de bus naar het stadion. Hoe kan ik meerdere tickets aankopen via het ticketingplatform? Via ons ticketingplatform kan u online tickets aankopen voor alle thuiswedstrijden en niet-combiregeling uitwedstrijden. FAQ – OHL – Oud-Heverlee LeuvenKrijg ik korting op een abonnement met mijn Uitpas? Mensen met een Uitpas met kansentarief krijgen 80% korting op hun abonnement voor seizoen ’23-’24. Mensen met een gewone Uitpas kunnen door een abonnement bij OH Leuven te kopen punten sparen op het uitpassysteem. Hoe kan ik gebruik maken van het kansentarief? Ontdek het hier. Ontdek hier de omruilvoordelen (niet voor topwedstrijden). Hoe verleng ik mijn abo voor seizoen ’23-’24? Bekijk de instructievideo hier. Hoe koop ik een nieuw abonnement voor seizoen ’23-’24? Ballenjongens en -meisjes Zorg samen met een team van ballenjongens voor een vlot wedstrijdverloop! Volg de wedstrijd langs de zijlijn en voorzie de spelers op een neutrale, vlotte en efficiënte manier van wedstrijdballen tijdens alle thuiswedstrijden van de A-kern, de Belgische U21 en eventuele vriendschappelijke- of gelegenheidswedstrijden. OHL Live Op tv en livestream (Belgische Pro League) 26 6 dagen geleden — Oud-Heverlee Leuven Oud-Heverlee Leuven Fixtures, Results, Live Scores, Live Streams. Leuven kijken kan heel erg makkelijk op het internet. Feed The City: Dallas Group 23 sep 2023 — (ONLINE BEKIJKEN###) Mechelen Oud-Heverlee Leuven kijken live 23 september 2023 KV Mechelen. KVM. Oud-Heverlee Leuven. OHL. S8. R. Antwerp ... Hoeveel tickets kan ik aankopen? U kan 15 tickets aankopen op ons ticketingsysteem. Vanaf 15 personen vragen wij om een mail te sturen naar ticketing@ohl. be en een formulier in te vullen met alle namen. De tickets worden dan betaald via factuur en later naar u verstuurd. Bij deze aanvragen vragen wij om ten minste een week voor aanvang van de wedstrijd een mail te sturen. Kan ik mijn ticket doorgeven aan iemand anders? Ja. Als u het ticket doorgeeft aan een ander persoon dient dit ticket op naam te staan van de persoon die binnenkomt met het ticket. In onderstaande instructievideo ziet u hoe u uw ticket kan doorgeven aan iemand anders. Je krijgt een vrijwilligersvergoeding en een ticket voor de wedstrijd. Je zal wel de eerste tien minuten van de match missen. Stuur een mailtje naar veiligheid@ohl. be. Aanvragen Regional Clubs/Academy Gelieve voor alle aanvragen voor Regional Academy/Regional Clubs dit formulier in te vullen met de juiste gegevens. U ontvangt minstens 24 uur voor de wedstrijd uw ticket(s). [Live@sTREAM]$Oud-Heverlee Leuven vs Antwerp Live free 1:47:37Oud-Heverlee Leuven vs Antwerp Live free : It's Oud-Heverlee Leuven vs Antwerp Live Online Free and this Today High school football ...Pink-My Manchester · 1 uur geleden Gelieve voor de recentste updates onze website te raadplegen. Wat is combiregeling? De combiregeling heeft betrekking tot hoogrisicowedstrijden. Hiervoor gelden de volgende maatregelen: Op thuiswedstrijden kunnen tickets online worden aangekocht of aan het secretariaat van het King Power at Den Dreef Stadion tijdens de ticketing openingsuren. Op wedstrijddag is onze ticketingcontainer open voor ticketverkoop tot 12u. Op uitwedstrijden kunnen tickets enkel aangekocht worden via supportersclubs. Antwerp Oud-Heverlee Leuven kijken live 2 december 11 uur geleden — Antwerp Oud-Heverlee Leuven kijken live 2 december 2023 TV Maak gebruik van onze betrouwbare diensten: kraamzorg, kinderopvang, ... VIDEO: Uitgebreide samenvatting Antwerp - OH Leuven - OHL 20:05OHL - Oud-Heverlee Leuven OHL - Oud-Heverlee Leuven · Tickets. Search Watch later. Share. Copy link. Watch on.OHL · OH Leuven · 9 aug 2022 U kan enkel voor de wedstrijden die op het startscherm vertoond worden tickets bestellen. In de instructievideo hieronder vindt u een uitgebreid stappenplan over hoe u tickets kan bestellen. Opgelet: Het KB ticketing verplicht ons om ieder ticket aan een unieke koper toe te wijzen. Elk ticket dient daarom op een andere naam te staan. Antwerp FC - Oud-Heverlee Leuven » Tussenstand & Live Livestream Antwerp FC Oud-Heverlee Leuven vandaag bekijken. Je kunt de wedstrijd volledig gratis bekijken via een live stream, zonder last te hebben van ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• Colo Colo
  • Michael Taylor
    Michael Taylor
  • Isabell Pruett
    Isabell Pruett
  • nhi linh
    nhi linh
  • hanoi phoco
    hanoi phoco
COLO COLO LOGO EST.1973.jpg
bottom of page